Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Ahad, 2 Oktober 2011 | 0 Comment(s). Leave me one?


ASSALAMUALAIKUM semua!
hye3..sblm aku mmulakn entry aku nih,aku nak tanye saper yg x suke mkn BURGER kat cnie?? haaa,aper die?? ramai yg suke?? hee,tp ader gak yg x suke kn?? mesti ader gak yg x suke mkn burger..mgkn diatas sbb2 yg trtentu,antare sbbnye ialah ader sglintir dr kite yg takut gemuk,KAN3?? hee,tp ader gak yg x peduli tentang berat badan dorg..asalkn dorg dpt mnikmati mkanan kegemaran dorg,btl x?? trmasuk la burger..burger nie kn salah 1 mkanan yg brkolestrol tggi?? saper yg slalu & kerap mkn burger 2 mmg mnempah tiket utk mnambah kolestrol la jwbnye..hehe,mcm aku..aku smemangnye mmbesar dgn burger..haha,klau tiap2 hari aku nak mkn burger free pun leh..hee,sbb ayah aku seorg pniage..yer,ayah aku brniage burger dimalam harinye...siang dia bkerja sbgai sorg posmen..jd pd waktu mlmnye dia mniage burger utk mnyara kluarga aku (maksudnye mnambahkn lagi pndapatan famly aku)..kire aku mmg mmbesar dgn burger,hee..tp x la tiap2 hari mkn burger..leh jemu aku dibuatnye,mmg aku dah jemu pun..haha,seingat aku ayah aku mule mniage burger seawal umurku 5 thn..kini umurku hmpir mncecah 21 thn..ayah aku masih lg brniage..agak2 korg dah brp lame ayah aku brkecimpung dlm bidang prniagaan nie?? hee,korg kire la sndri yer..haha,burger smemangnye dah jd sbhagian dr hidup aku..tp burger bukan la mkanan kgemaran aku,mase kcik2 dulu mmg slalu aku mkn burger..mesti mntak ayah masakkn,rindu ouh waktu dulu..skrg nih,klau nak mkn..masak sndri la,dah x mau susahkn ayah lagi..lagipun,ayah aku pun dah x boleh diri lame2..diri lame ckit,pggang dia mesti sakit..ksian ayah aku,so aku x mau la ayah aku masak dah..skrg nie pun niage,ibu aku yg ambik alih masak burger..& sjak aku dah balik perak nih,tukang masak burgernye dah brtukar kpd aku..kekdg ibu aku yg masak,& kekdg aku..huhu,aper yg penting?? yer,kerjasama i2 penting! huhu..eh3,luper lak..korg3..aku nak share 1 video yg smpat dirakam oleh adik prempuanku hidayah atau pun name pggilannye AYANG..video nie dirakam swaktu aku ingin memasak burger utk dia la,hee..korg tgk kat bawah nie,jnji x mau ketawekn aku..snyum x per,snyumkn 1 sdekah?? jd snyuuummmm.. :)




hehe,korg dah tngokkn?? so cmner?? haaa,korg ktawekn aku kn?? x bek tau,haha..aku pun ktawe gak bile tngok balik video 2,smpat lagi adik aku rakam..malu3,hahaha.. ;D shhh,jgn ktawe kuat3..nanti org len dgr..sory la korg,video 2 x brp nak jelas sgt..sbb lampu kat stor burger ayah aku 2 dah malap,lagipun aku nak tutup stor dah time 2..hee,hope korg puas hati dgn entry aku yg x sberapa nih..klu x puas hati pun,wat2 la puas hati ok?? haha,terima kasih pd yg sudi singgah ke teratak aku nih..& terima kasih lagi skali krn sudi mluangkn mase utk usha2 entry aku nie..thank a lot yer kwn3 skalian! syg korg laju3 la.. hee,jgn luper jge pmakanan korg yer..slmt mnjamu slera & mnjamu mate korg dgn entry yg ader kat blog aku nie..akhir kate dr aku,jge diri korg bek2 yer..daaa..
salammullahi a'alaikum.. :)

0 Ulasan:

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved