Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Khamis, 6 Oktober 2011 | 0 Comment(s). Leave me one?
ASSALAMUALAIKUM..
hye3,salam ukhwah & selamat petang kpd smua yg sudi meluangkn mase dgn mmbace entry aku nie..actually,aku baru saje dpt 1 berita yg agak mngejutkn aku..& berita i2 telah brjaya mmbuatkn aku trdiam & trpaku utk beberapa minitnye..ya ALLAH,btl ke dgn berita yg aku dgr nie?? seakan2 sukar utk aku mmpercayainye..sesungguhnye ALLAH lebih mnyayanginye..ALLAH telah mnjemputnye pulang..rindunye aku pd arwah,arwah la yg telah mngajar aku mmbace QURAN & mngenal hukum tajwid..arwah sabar dalam mngajar aku,sdikit pun tidak pernah arwah mrungut..malah arwah ingin benar mlihat aku cepat pandai mngaji QURAN..byk ilmu agama yg telah arwah ajarkn kpdku..arwah sudah aku anggap sperti nenekku sndiri..arwah la pengganti tempat utk aku mrase erti kasih syg seorang nenek stelah arwah opah aku pergi swaktu umurku 12 tahun..kini arwah juge telah pergi mnyahut panggilan ILAHI..yg mmbuatkn aku trkilan sikit,dah sebulan arwah pergi..arinie baru aku dapat tau dr anak prempuan arwah..x sempat utk aku mnatap wajahnye wat kali terakhir..namun,doa aku wat arwah mudah2an roh arwah ditempatkn bersama roh mukmin2 yg beriman..kpd smua pmbace entry aku nie,mari la same2 kite sedekahkn surah al-FATIHAH kpd arwah opah ANA..mudah2an rohnye tenang & aman di sane..
amin ya rabbal a'lamin..


al-FATIHAH...



0 Ulasan:

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved