Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Rabu, 16 November 2011 | 4 Comment(s). Leave me one?


hye korang! bersua lagi kita tgh malam nie..hee,dah lame aku x luangkn mase aku dgn blog aku nie kn??
maaf yer,aku memang bz sgt!
sampai x sempat nak update entry baru utk blog aku nie..
ehem3! aku x tau mcm mane nak mulakn entry aku nie..
tapi tujuan aku update entry nie khas utk sahabat aku..
sahabat lame aku yakni sahabat aku dari kecik lagi..
hmm,aku x nak dia sedih2 sbb aku sygkn dia..
kalau boleh aku nak tengok dia sentiase trsenyum..
tapi yerla kn,name pun manusia..
mesti la ader prasaan sedih..
lebih2 lagi bila khilangan insan yg trsyg..
khilangan yg tiada gantinye..
khilangan utk slame2nye..
hanye yg tinggal KENANGAN..
memang amat payah utk diterimakn??
tapi walau mcm mane pun pesan aku utk ILA sahabatku..
yg pergi tetap x kan kembali lagi..
kita yg masih hidup perlu mneruskan prjuangan..
& mngumpul amalan2 kita buat bekalan kita kat sane nanti..
kita perlu brsedia dari skrg syg..
sbb bila2 mase jer kita juge boleh pergi..
pergi apabila dijemput pulang oleh yg maha ESA..
aku tau kau boleh hadapi semua nie sahabat..
cume kau perlukn mase utk terima semua nie..
aku paham sgt perasaan kau..
tapi jgn sedih lame2 yer..
aku rindu nak tgk kau senyum..
nak tgk kau hepi..
nak tgk kau ceria..
aku x nak tgk kau sedih2 mcm skrg nie..
kau jgn sedih lame2 yer ILA..
aku akan sentiase ader dgn kau selagi aku mampu brnafas..
kau masih ader aku ILA..
kau masih ader famly kau..
& yg paling penting,harus kau igt..
ALLAH sentiase brsame kita..
mndengar rintihan kita..
cuma kekdg kita jer yg lupekn DIA..
kau harus kuat yer syg..
doa aku sentiase brsame kau..
semoga cepat sembuh!
nanti kita boleh ketawa same2 lagi..
ketawa yg x dibuat2..
ketawa yg memang lahir dari hati..
aku akan tunggu waktu 2 sahabat.. :)
pada pembaca2 entry aku nie..
doakn sahabat aku nie kuat & dapat tempuh ujian yg dia hadapi..
thanks yer krn sudi membace entry aku nie..
may ALLAH bless all of u always..
sampai sini jerla,pukul berapa dah nie..
mate pun dah mamai..
selamat mamai juge wat kalian..
sallammullahi a`laikum..
                                                                               

4 Ulasan:

Blogger Lai Qma berkata...

insyaAllah dye pasti akn kmbali ceria..
salam takziah buat kwn yerr..

Rabu, November 16, 2011  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

insyaALLAH..
hrp2 cm 2 la..
thanks yer Lai Qma..

:)

Rabu, November 16, 2011  
Blogger atie zakaria berkata...

semoga kwn fira akn kembila spt biasa.. ^_^

Ahad, November 20, 2011  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

aminnn..
thanks atie zakaria..
:)

Ahad, November 20, 2011  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved