Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Sabtu, 24 Disember 2011 | 16 Comment(s). Leave me one?


hye3 semua! selamat malam guys! hihi,korg semua dah makan??saper yg x makan lagi 2..cepat2 la makan yer,nanti masuk angin perut 2 nanti,jawabnye tanggung sendiri la kn??hehe,emm..cakap ttg makan la kn??aku pasti kebanyakkan org terutamanye org melayu tentu suke makan sambal belacankn??lebih2 lagi makan dgn ulam..btl x?? ehem2,same la dgn aku..aku pun penggemar sambal belacan & gak sambal tempoyak..waaaa! feberet 2,huhu..memang sedap!!! hee,tibe2 lapar la pulak perut aku nih..hmm.. :/  'sabarlah engkau wahai perut' (memang lapar sgt3 sbenarnye,huhu..) just luperkn jer, & berbalik pd topik asal kite tadi..SAMBAL BELACAN & jugak SAMBAL TEMPOYAK memang jantung hati aku waktu aku makan..bukan aper sbenarnye,mgkin krn auranye yg trsendiri..duk pikat hati & minda aku agar lekas2 makan..haha.. <aper punye ayat la nih,pening3..> haa,tengok! memang dasyat betul la penangan sambal belacan & gak sambal tempoyak nie..hehe,ok3..luperkn tentang aku nie yg smemangnye lapar..hmm,banyak org banyak ragamnye kn?? ader yg suke makan sambal belacan tp x suke makan sambal tempoyak,& ader yg suke makan sambal tempoyak tp x suke makan sambal belacan..& yg paling syiok skali..ader yg langsung x suke makan sambal belacan & jugak sambal tempoyak..huhu,yg x suke makan sambal nie bukan aper..dorg mungkin x suke makan pedas2 kn?? saper stuju?? anggukkn kepala anda..hihi,terima kasih! :)

lalalalalaaa~ uhuk3,ehem..sbenarnye la kn,aku duk taip pasal sambal nih bukannye aper..saje jer suke2,slalu aku duk citer tentang famly & kawan..(manusia) so aper salahnye kali nie aku taip & citer tentang makanan lak,& aku pilih sambal sbagai tajuknye..hee,ilysm SAMBAL! huhu,tapi kan ibu aku selalu jugak pesan kat aku,jgn makan pedas byk2 sgt..x baik utk kesihatan & lebih2 lagi akan mengundang penyakit buasir dgn mudahnye..hee,seram gak aku dibuatnye..so,skrg nih aku trpakse la kurangkn pengambilan sambal aku bila aku makan..hmm,.amat sedih! :(  hee,tapi x per..aku masih boleh makan sambal lagi kn?? lebih baik aku kawal pngambilan sambal aku dr skrg..nanti dah dapat penyakit,haaa..i2 jam,baru nak nyesal..tara guna sudaa,btl x?? langsung aku x dapat nak menikmati SAMBAL BELACAN & jugak SAMBAL TEMPOYAK lagi..huhu,x nak aku..mesti aku akan brtambah sedih nanti..ouh! tidakkkkkk! hehe,amboih..aper nak jadik la dgn aku nie kn?? merepek betul! dah3,cukup..aku nak undur diri dah nie..x mau taip banyak2 dah,hihi..ok,aku nak makan nih..ouh sambal belacankuh! heee, nyam3..tata korg,assalamualaikum.. :)

# aku suke sambal belacan lagi dr sambal tempoyak,sebab tempoyak dr durian kn?? aku x makan durian tapi tempoyak aku makan..hehe,pelik kn?? haha.. :D
                                                                                                                        

16 Ulasan:

Blogger ♛RaRa♛ berkata...

hahak!!saya suka sambal belacan dri sambal tmpoyak.yeayyy x pelik lah kita gengg...hihi saya suka makan pdasss2 wlapon xelok tapi dah jadi fav,...^-^ hihi

Sabtu, Disember 24, 2011  
Blogger syira hisham berkata...

hehe,yer ker RaRa?? wah,x sgke ader gak geng sy..hihi,thanks sudi bace entry sy nih.. :)

Sabtu, Disember 24, 2011  
Blogger ♛RaRa♛ berkata...

hihi yeahh kita geng. seyes xtipu..saya pon xsangkee samee.
->hihi saya suka bace entry kkwan blogger.janji kemas dan mudah faham ^-^ okay same2

Sabtu, Disember 24, 2011  
Blogger syira hisham berkata...

hihi,ok3 geng..wah,bestnye! ader gak geng yg suke mkn sambal,suke mkn tempoyak,tp x suke mkn durian.. :)

Sabtu, Disember 24, 2011  
Blogger ♛RaRa♛ berkata...

HAHA same lah dulu kalau durian mmng xreti nak makan*ngade2 ja.hihi lastly kena paksa baru bley makan..tapi tak deh la suka sgt ^-^

Sabtu, Disember 24, 2011  
Blogger syira hisham berkata...

btl2 same yer??hee,tp serius mmg akak x suke mkn durian tau..x tau la knp,tp tempoyak akak mkn.. :)

Sabtu, Disember 24, 2011  
Blogger ♛RaRa♛ berkata...

haha same jugak.haishhhhh geng lagiii^-^!!!

Sabtu, Disember 24, 2011  
Blogger syira hisham berkata...

mmg geng pun,huhu.. :)

Ahad, Disember 25, 2011  
Blogger HUDAJMAL berkata...

huhuuu ! huda pun suka tempoyak, budu , cencaluk, sambal belcan , smbal asam, smbal tomato , sambal kicap. wuuu, byk tu. haha.
tapi ! huda tak suke durian jugakk. haha

Ahad, Disember 25, 2011  
Blogger syira hisham berkata...

yer ker huda x suke mkn durian??hee,same3.. :)

Ahad, Disember 25, 2011  
Blogger ♛RaRa♛ berkata...

Lol.hahak!Huda pon gengg dengan kita...yeahhhhh seppp ^-^/'''HEHE

Ahad, Disember 25, 2011  
Blogger syira hisham berkata...

wah,bestnye..btl2 x sgke,huhu..sbb kwn2 akak sume ske mkn durian.. :)

Ahad, Disember 25, 2011  
Blogger Cik Orkid berkata...

semuanya kita suka. ahaks

Ahad, Disember 25, 2011  
Blogger syira hisham berkata...

hee,untung la cik orkid..
sume awk suke.. :)

Isnin, Disember 26, 2011  
Blogger BisMi Aishah berkata...

sedapnye sambal belacan tue ... ;)

Selasa, Disember 27, 2011  
Blogger syira hisham berkata...

mmg sedap bismi aishah..
:)

Selasa, Disember 27, 2011  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved