Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Rabu, 4 Januari 2012 | 2 Comment(s). Leave me one?




hey guys! :)
selamat malam & salam 1 malaysia..
hee,aku harap korg sihat2 hendaknye..
sesaper yg tak sihat 2..
rajin2 la makan ubat yer..
ok,tanpe melengahkan mase..
first skali..
aku nak ucapkan brbanyak2 terima kasih..
kepada semua geng2 blogger yg sudi follow blog aku nie..
aku pun tak sangke ader gak yg sudi follow..
thanks sgt3 guys! korg memang best!
hee,sedar tak sedar..
semalam 3 jan 2012..
tepat jam 11.24 pm..
akhirnye,seorang lagi geng telah brjaye..
menjadi geng dalam blog aku nie yg ke 400..
tahniah yer dik! haha.. :D


hee,korg semua memang tersangat2 best!
so,dgn ini aku dgn berbesar hatinye..
nak share dgn korg..
saper dia gerangan geng blog aku yg ke 400 nih..
jom kite terjah blog dia!


hee,saper yg nak terjah blog dia yg real..
korg boleh KLIK SINI..
tengok2 la blog EZATUL AKHMAR nie..
tak silap aku name panggilan dia EJAT..
hee,thanks yer EJAT..
thanks gak utk geng2 yg lain..
coz sudi jadi geng dalam blog aku nie..
terima kasih yg teramat2 sangat!
moge ALLAH memberkati kalian semua..
aminnn ya rabbal a`lamin.. :)
aku rase cukup sampai sini jer..
kite jumpe dilain kali yer..
insyaALLAH,panjang umur.. :)
jage diri & jangan nakal nakal..
assalammualaikum..
                                                                                   

2 Ulasan:

Blogger Ezatul Akhmar berkata...

hey,thanx sebab promote.ehe Ta perasan pulak da jadi follow~ yang ke 400,ehe. btw,thanx again :)

Rabu, Januari 04, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

hee,no problem..
hihi..thanks gak sbb sudi follow..
:)

Jumaat, Januari 06, 2012  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved