Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Isnin, 9 Januari 2012 | 12 Comment(s). Leave me one?

                                         
                                            hye hye hye! bertemu lagi kita dalam rancangan..
"MILIK SIAPA HADIAH ITU!"..
seperti biase,saya FIRA FAHMI..
hos & selaku juri tetap dalam rancangan ini..
 menemani anda pd malam yg indah lagi syahdu ini..
baik la,tanpa kita membuang mase lagi..
mari kita sama sama saksikan..
gerangan gerangan insan yg cukup bertuah..
bakal mendapat hadiah yg cukup istimewa..
hadiah hadiah ini ditaja oleh seorang VVIP antarabangsa..
yg diterbangkan khas dari negara ANTARTIKA..
jadi mari kita lihat siapa yg kena!..

^
.
.
.

(semua yg di atas ini hanyalah rekaan semata mata)
haha,sempat lagi aku merepekkan?? hee~
ok la,straight to the point!
tujuan aku taip entry nih sebenarnye..
aku nak kasi hadiah spesial utk beberapa org adik aku..
adik la kan??lebih muda dari aku..
hanya seorg jer yg sebaya aku..
jika dihitung semuanye sekali berjumlah 5 org..

actually,aku nih baru pandai buat header blog dgn menggunakan binatang alah 2..alaa,photoshop 2 la..hee,pening jugak aku mase mula mula aku belajar buat header nie..tapi,alhamdulillah..berkat kesabaran yg tinggi..akhirnya! dapat jugak aku buat header sendiri..huhu,almaklum la..sebelum nie aku memang tak pandai nak buat,selama nie pun..aku tak sempat nak belajar buat header utk blog aku sendiri..semuanye harapkan org jer..hihi,skrg aku dah boleh buat sendiri..syukur sangat sangat! :) so hari ni aku pun dgn berbesar hati..buatkan header utk teman rapat aku,tak la rapat sangat tapi boleh la dianggap rapat jugak..header yg aku buat tu simple jer,sebab aku pun baru belajar..tak pandai lagi nak buat cantik cantik..walau pape pun,aku harap diorang boleh terima dgn hati yg terbuka..aku ikhlas buatkan header nie utk diorang.."HOPE KORANG BERLIMA SUKA!" ;)

header yg pertama,aku buatkan utk sepupu mr F yg sebaya dgn aku..cukup la dikenali dgn nama panggilan IKA sahaja,hehe.."ika,ira harap ika suka yer?? ira ikhlas buatkan utk ika.." huhu,korg nak tengok tak headernye??kejap eh!



ok,itu header pertama yg aku buat..hihi,khas utk ika..header yg ke 2 aku buat..kalau korg nak tahu,tu yg kat atas tu..header aku sendiri,haha.. :D tapi tak termasuk dalam senarai la kan??hee,header yg seterusnye aku buatkan utk adik aku si ANGAH.. :D
hihi,headernye kat bawah nie..


seterusnya,aku buatkan header utk adik HUDAJAMAL..hee,selama nih..adik huda nie la yg tolong buatkan header utk aku.."terima kasih yer huda! akak syg huda sangat sangat! terima la header yg tak seberapa nie dari akak..akak ikhlas buatkan utk huda..harap huda suke.. :)" huhu,korg nak tengok tak header tu??jom tengok!


haaa,dah ke berapa dah??yg ke 3 kan kalau tak dimasukkan dgn aku punya header tu??ok ok,jom tengok siapa gerangan yg ke 4..jeng jeng jeng! name adik manis nih SYIFA..tapi korg leh panggil dia dgn name panggilan FAA sahaja.."hihi,akak harap ifa suka yer?? suprise for you! ;)" jom jom tengok header dia..


ehem ehem,& header yg terakhir aku buatkan utk adik SYAKIRAH yg sweet! "huhu,suprise jugak utk nurul akak buatkan,hope nurul pun suke jugak tau.. :)" huh,akhirnye cukup sudah calon calon yg tersenarai..hehe,aku rase hepi sangat sangat sebab dah boleh buat header dgn sendiri..alhamdulillah ya ALLAH.. :) ouh yer,terluper pulak..haish! macam mane aku boleh luper nak tunjukkan header tu..ok takpe takpe,jom tengok kat bawah.. ;)


akhirnya! selesai la sudah,hihi..haa,luper pulak nak pesan.."utk adik adik yg dapat header dari akak tu..korg tahu kan macam mane nak ambik header tu..korg right klik kat header tu,kemudian korg save la header tu kat laptop,seterusnya korg boleh la save kat dalam blog korg..harap korg suke la eh! hihi.." hurm,baru la betul betul selesai..huhu,aku rase cukup la agenda aku pada entry kali nih..jumpa lagi di entry yg lain insyaALLAH,tata comel comel semua! assalamualaikum WBT.. :)

12 Ulasan:

Blogger Niahix_01 berkata...

wah! ada host lah pagi2 nie... channel brape ni... hahahak...

selamat pagi syira...

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

selamat pagi wan,hihi..jadi host dalam blog pun jadilah kan?? :)

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger Niahix_01 berkata...

hehe... btol2... ^_^

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger Unknown berkata...

nurul suke sangat , terima kasih bnyak <3

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

same same nurul,gune la tau..
:)

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger HUDAJMAL berkata...

OMG ! hhaa. ceyy, dah pdi dah die. guna photoshop tuu. HAHA . thnks . huda amek :)

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger HUDAJMAL berkata...

jap2. tk leh amek pun kak . ?

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

sory sory sory huda..
hee,akak dah betukan..
huda dah leh ambik..
:)

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger ♥ Nana BamBam ♥ berkata...

cumell jerp header2 :)

Isnin, Januari 09, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

hee,thanks nana..
:)

Selasa, Januari 10, 2012  
Blogger HUDAJMAL berkata...

k . baru dapat amek . hehehe. tak sempat nk ambik hari tu . btw, thnks again kak :)
huda simpan elok smpi ke nk cucu . hikhik :D

Ahad, Januari 15, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

ok,simpan baik baik tau huda..
:)

Ahad, Januari 15, 2012  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved