Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Selasa, 10 Januari 2012 | 6 Comment(s). Leave me one?




salam manis bak gula aku ucapkan pada korg semua!
bertemu lagi kita pada entry kali nie..
di mana entry kali nie mengisahkan yg aku masuk peraduan..
hahaha,dah dah dah! :)
korg jangan nak gelakkan aku pulak..
jangan risau,kali nie aku tak salah masuk peraduan..
kali nih,aku kene tag lagi..
tapi bukan dgn adik HUDAJAMAL tau..
kali nie aku ditag oleh seorg lelaki..
wawawa,perlu ke aku kasi tahu pada korg??
haha.. :D aku memang akan kasi tahu..
aku ditag oleh WAN..btw,thanks wan! :)
ok tanpa aku buang mase lagi..
aku nak kabar sikit,weee~
bak pinjam mate sat,sila baca dgn teliti..
aper yg aku taip nie,hee.. ;)

*peraduan nie dianjurkan oleh MUASHRI MOHD..
*peraduan nih ader syarat syaratnya tahu..
*korg nak tahu aper syarat syaratnya?? jom tengok kat bawah..

SYARAT SYARAT PERADUAN BERBUNYI :
SYARAT SANG PETALA BUMI!!! 
 ♥ korang kene jadi follower aku  (sebab aku nak follow up balik)
 ♥ Buat entri pasal peraduan nihhhhh
 ♥ Belog kene kemas dan cantik
    ♥ Kene tag pada kawan2 korang seramai yg boleyyyy (LIMIT 5 ORANG - mereka wajib tau!)
 ♥ sila link kan blog korang kat ruangan komen
 ♥ TARIKH TUTUP aku akan umum kan pada 15 JANUARY 2012

SYARAT PENAMBAHAN! 
 ♥ TOLONG BERI LINK YANG BETUL!!!!
  ♥♥ JIKA LINK KORANG SALAH.. (TIDAK AKAN DILAYAN)
  ♥♥ SETIAP PENILAIAN AKAN DIAMBIL KIRA DARI SEGI KREATIVITI BLOG KORANG. DAN JUGA DINILAI MELALU KEHENDAK SYARAT DIATAS!!!
 ♥ TERBUKA KEPADA LELAKI DAN WANITA

korang dah bace kan syarat syarat kat atas??
hehe,mudah jer kan?? saper saper yg nak join..
moh la kite,hahahaha.. :D
tengok loghat perak aku dah kuar..
weheee~ ehem,lagi 1 yg patut korg tahu..
hadiah peraduan nie amat la menarik!
sila klik kat bawah utk tengok aper hadiahnye..
l
l
l
V
HADIAH HADIAH PERADUAN..

so amacam guys??
best tak hadiahnye??
so aper tgu lagi..
jom la joinnn..
tarikh tutup peraduan nih pada 15 JANUARI 2012..
so ader beberapa hari jer lagi nih!
& sebelum terlupa..
aku nak tag 5 org lagi..
utk same same join peraduan nih..
mereka adalah :

HUDA * FAREHA * IZYAN * SITI NURAZWANIZA * SYAIDATUL AINI

hihi,selesai sudah tanggungjawab..
selamat mencuba yer pada yg telah ditag..
akhir kate dari aku..
sayang kat korg la comel comel..
jage diri & senyum selalu.. :)
assalammualaikum WBT..
                             

6 Ulasan:

Blogger ♥ Nana BamBam ♥ berkata...

gudluck bbeh..blog kamu mmg cantik :)

Rabu, Januari 11, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

terima kasih kak nana..
:)

Rabu, Januari 11, 2012  
Blogger HUDAJMAL berkata...

huhuu ! huda tk sempat nk masuk la. tk de mse nk buat. hehe :)

Rabu, Januari 11, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

alaaa,sedihnye..emm,x perla..nak wat cmner..tp klu huda ader mase nnt wat la tau.. :)

Rabu, Januari 11, 2012  
Blogger Ichsan Afriadi berkata...

Good luck cik shira :)

Rabu, Januari 11, 2012  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

terima kasih ichsan afriadi..
:)

Rabu, Januari 11, 2012  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved