Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Selasa, 3 April 2012 | 11 Comment(s). Leave me one?

"ya Allah,kurniakanlah daku perasaan cinta kepada-Mu,dan cinta kepada orang yang mengasihi-Mu,dan apa sahaja yang  membawa daku menghampiri-Mu.."

ya ALLAH,sesungguhnya aku telah jatuh cinta..
KAU semaikanlah rasa cinta ini hanya kerana-MU..
agar cinta ini abadi seperti rasa cinta kepada-MU..

ya ALLAH,sesungguhnya aku telah jatuh cinta..
KAU panjangkanlah umur aku & dia..
KAU panjangkanlah jodoh di antara aku & dia..
agar aku & dia dapat bersatu kelak..
bersatu dgn ikatan yg halal mengikut amanah-MU..

"ya Allah, apa sahaja yang Engkau anugerahkan kepadaku daripada apa yang aku cintai, maka jadikanlah ia kekuatan untukku mencintai apa yang Engkau cintai.."
hai hai hai,selamat pagi aku ucapkan pada korang yg sudi membaca entry aku kali ni..korang memang geng yg setia la,sayang korang sangatsangatsangat! :) hee,sayang yer..sayang tak sama dgn cintakan?? betul tak?? hee,dah tentu la sayang tak sama dgn cinta..sayang,semua orang kita boleh sayang..kan?? tapi cinta,hanya pada orang tertentu & sudah pasti ada cinta utk TUHAN kita kan?? tanpa cinta kepada-NYA, bagaimana kita mampu cintakan orang lain..kerana rasa cinta itu hadir tanpa dipaksa,dan sudah tentulah dgn izin dari ALLAH yg MAHA ESA..tanpa keizinan dari-NYA, belum tentu lagi cinta itu benar benar cinta yg tulus & suci..maka akan rosaklah cinta itu ke arah yg tidak sepatutnya bukan?? banyak banyaklah berdoa,semoga..cinta yg kita dambakan itu hadir dgn izin dari-NYA,bukannya berlandaskan nafsu semata..nau'zubillah himin zaliq..sekian saja utk kali ini,salammullahi a'laikum.. :)

11 Ulasan:

Blogger sis92 berkata...

semoga btemu jodoh yg terbaik.

Selasa, April 03, 2012  
Blogger Fujiwara berkata...

betulll *O*

Selasa, April 03, 2012  
Blogger eryn daud berkata...

aminn jugak^^
suka doa tu :))

http://twinkletwinkletoess.blogspot.com/

Selasa, April 03, 2012  
Blogger HUDAJMAL berkata...

kite sayang dia pun kerana allah :')

Selasa, April 03, 2012  
Blogger syira hisham berkata...

aminnn..
terima kasih sis92..
sama2 la kita berdoa yer.. :)

Rabu, April 04, 2012  
Blogger syira hisham berkata...

hee,thanks dear.. :)

Rabu, April 04, 2012  
Blogger syira hisham berkata...

aminnn,saya pun suka..
thanks btw..
:)

Rabu, April 04, 2012  
Blogger syira hisham berkata...

gud gurl..
that's my little girl.. :D

Rabu, April 04, 2012  
Blogger ILA SYAMILA ♥♥ berkata...

alahai sweetnya. Allah dah ciptakan sebaik baik adam untuk si hawa. kita sbg hamba, kena usaha cari adam kita kann ;)

Jumaat, April 06, 2012  
Anonymous Furniture Removalist Melbourne berkata...

Hello...

visiting here again..

Isnin, April 09, 2012  
Blogger syira hisham berkata...

yer,kita kena carik adam kita..
betul tu.. :)

Khamis, April 12, 2012  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved