Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Selasa, 5 Jun 2012 | 0 Comment(s). Leave me one?

"Jika kau merasa kecewa,
Pandanglah ke sungai,
Airnya mengalir biar pun,
Berjuta batu menghalang.."

"Jika kau merasa sedih,
Pandanglah ke langit,
Kau akan sedar bahawa,
ALLAH SENTIASA BERSAMAMU.."

hari ini aku kecewa,hari ini aku sedih,hari ini juga aku kecundang dalam hati sendiri..kekadang bisik dalam hati sendiri,SABARLAH DUHAI HATI..kecewa,sedih & kecundang hari ini tidak mengapa..kerana kecewa,sedih & kecundang hari ini yg akan mengajar kita betapa bernilainya erti sebuah kebahagiaan.. :)

kecewa hari ini ingin mengajar cara bagaimana untuk bangkit keesokkan harinya,sedih hari ini ingin mengajar cara bagaimana untuk gembira keesokkan harinya,kecundang hari ini ingin mengajar cara bagaimana untuk bahagia keesokkan harinya.. :)

yeah,aku tak boleh kecewa,sedih & kecundang lama lama..sebab mereka ini la yg membantu aku & mengajar aku untuk terus bangkit,gembira & bahagia di kemudian hari..insyaALLAH dengan izin ALLAH..even kecewa,sedih & kecundang itu perit untuk ditelan..namun keindahannya akan terserlah bila kita tahu untuk menghargai betapa berharganya nilai kegembiraan & kebahagiaan itu..lebih lebih lagi,apabila kita jatuh & cuba untuk bangun dengan sendirinya..bukan saja boleh membuktikan yg semangat kita kuat,bahkan pengalaman itu akan mematangkan diri kita.. :)

SEKIAN SAJA BUAT HARI INI,
moga anda semua ceria & gembira disamping keluarga yg tersayang..
Assalamualaikum WBT.. :)

0 Ulasan:

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved