Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Khamis, 21 Jun 2012 | 2 Comment(s). Leave me one?

ahha,tengok tengok tengok!
adik aku si angah sempat lagi mengintai..
duk ambik kesempatan ketika..
"aku sedang ingin....bercinta kerna.." uhukhukhuk!
okey okey,ternyanyi pulak..MAAFKAN saya~ ;D
baiklah berbalik pada tajuk entry kita..
'Mengintai atai Diintai' bakal kita kupaskan pada malam ini..
menurut gambar di atas,begitu jelas..
yer,begitu jelas menunjukkan angah menyibukkan dirinya..
tanpa aku sedar,lepas snap then tengok gambar tu..
ada angah menyempit di dalam gambar itu..
btw,adik aku si angah tu memang suka mengintai..
haah,mengintai aku masa aku sedang leka mengambil gambar..
aku pulak tak habis habis la diintai oleh si angah..
memang dah tak boleh lari ke mana dah..
tapi tu dulu,sekarang ni..... :(
sekarang ni angah dah sambung belajar..
takda la orang yg mengintai & mangsa yg akan diintai..
mesti aku rindu nanti,rindu moment mengintai & diintai ni..
korang pulak macam mana?? pernah tak melalui detik seperti ni??
kalau ada,mesti korang faham apa yg aku rasakan..
betul tak? betul tak? haa,tak betul??
takpa la,tak kisah la kan..hihihi.. :)
nanti boleh la aku pulak mengintai..
korang nak tak diintai oleh aku??
haha,confirm korang lari lintang pukang nanti..
tak sempat pun aku nak intaikan?? hahaha..
ok,aku penat dah ni merepek sebelum tidur nih..
sebenarnya,aku hanya nak katakan......
.
.
.
V
"aku rindu sesangat sangat kat ANGAH aku!"
haha,tu jer pun sebenarnya..
takda kena mengena dengan tajuk entry kat atas tuh..
hahaha,MAAFKAN saya~ jangan marah noh..
ok la,aku dah taknak terus makan kerepek..
sekian,selamat malam comelcomel semua!
ASSALAMUALAIKUM WBT.. :)

2 Ulasan:

Blogger ♥ Nana BamBam ♥ berkata...

huhu..comei adik die :)

die pon comei jugak :0

Khamis, Jun 21, 2012  
Blogger syira hisham berkata...

terima kasih nana.. :) <3

Sabtu, Jun 23, 2012  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved