Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Selasa, 19 Jun 2012 | 2 Comment(s). Leave me one?

"aku RINDU dulu dulu weh!" bisik hati kecilku..
dalam banyak banyak banyak banyak malam..
malam ni jugaklah malam yg paling aku rindu..
yeah! rindu saat dulu dulu dulu dulu..
rindu aku ni macam dah tak dapat dibendung lagi..
aku tak tahu kenapa,mengapa & bagaimana..
yg aku tahu,aku RINDU RINDU RINDU RINDU!
sehingga menyebabkan emosi aku jadi tak berapa...
err,tak berapa nak stabil..fahamkan apa yg aku maksudkan?
hurm,korang takkan faham..sebab aku yg rasa..
kalau faham pun,korang tentu akan faham yg aku ni....
seperti seseorang yg mempunyai masalah..
yeah,wajarlah kan??manusia sentiasa dikelilingi dgn masalah..
tak kira la sama ada masalah tu kecik,mahu pun besar..
tapi seperti aku sekarang ni,bukan masalah yg melanda diri..
cuma rindu yg teramat amat rindu pada waktu dahulu kala..
rindu yg datang dengan tetiba jer,ehem ehem..
rindu yg bermula dgn mengintai aku,seterusnya menjenguk aku..
& akhirnya menyeksa hati aku yg kecik..
sekiranya boleh,kecik & kecik lagi hati aku ni dibuatnya..
hurm.. (sempat lagi terbayang saat saat dahulu..)

okey dah dah,lupakan tentang bayangan aku tu..
aku pun dah taknak merepek banyak banyak..
nanti korang pun pening macam aku sekarang ni..
walaubagaimanapun,aku tetap akan merindui dulu dulu..
nampak gayanya tidur dalam kerinduan la aku malam ni..
nasib baik ada cik blogger yg tersayang ni..
terluah jugaklah sikit luahan dari hati kecik aku ni..
alhamdulillah,sedikit lega rasanya hati ni..
mudah mudahan ALLAH permudahkan jalan untukku..
untuk terus menempuh liku liku perjalanan ini dgn sabar..
untuk menghadapi ranjau & onak duri kehidupan..
permudahkanlah urusanku ya ILAHI,aku mohon..

sekian dari aku untuk malam ini,
panjang umur insyaALLAH bertemu lagi,
assalamualaikum WBT.. :)

2 Ulasan:

Blogger ♥ Nana BamBam ♥ berkata...

setiap manusia ada masalah, dan setiap masalah pasti ada penyelesaian kan? sabar ye

Selasa, Jun 19, 2012  
Blogger syira hisham berkata...

terima kasih nana,krn sentiasa ada utk komen entry sy.. :)

Sabtu, Jun 23, 2012  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved