Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Isnin, 8 Oktober 2012 | 0 Comment(s). Leave me one?

"tuai padi antara masak,
esok jangan layu-layuan..
intai SAYA antara nampak,
esok jangan rindu-rinduan.."

ehem ehem,hai hai hai semua! masih ingat dengan blog ni tak?? aper?? tak ingat sudah??
hee,yerla..saper la yg nak ingat kat blog yg dah berhabuk ni kan?? blog yg dah lama tak dilawati oleh tuannya sendiri..kalau nak dikira-kira,3 bulan jugak la aku tak jenguk blog kesayangan aku nih..apatah lagi nak blogwalking,haish! rindu nak usha-usha blog korang semua,tapi tidak mengapa yer wahai rakan-rakan blogku sekalian..sebentar lagi blog korang semua akan diterjah,so harap bersabar yer! :)

baiklah,tanpa aku buang masa lagi..aku nak kupas sikit la tajuk entry aku ni,agak-agak korang la kan,kenapa aku buat tajuk entry yg sedemikian rupa?? hee,saper boleh jawab..nanti aku belanja makan roti canai dalam mimpi,amacam?? ada berani nak jawab?? ok dah dah..korang tak payah jawab pun takpa,meh sini aku kasi tau sebab apa tajuk entry tu berbunyi 'SUKA SAMA KAMU'..kalau ada yg perasan la kan,tajuk entry aku ni sama jer dgn tajuk lagu..tu pun kalau ada yg perasan la kan,hihi..ok kenapa dgn tajuk lagu tu?? sebenarnya,bukan nak mempersoalkan sangat tajuk lagu tu pun,tapi dah tentu la lagu tu ditujukan untuk seseorang kan?? hee,dah tau bertanya pulak,korang rasa la kan..if korang dapat lagu tu dari seseorang,apa yg akan bermain kat kepala otak korang?? nanana,maaflah andai kata soalan aku ni agak kasar di mata korang..maksud aku,apa yg korang fikirkan andai kata ada seseorang tujukan lagu tu utk korang?? ok,pada aku sendiri..aku pada mulanya memang tak terlintas pun nak dengar lagu tu,tau lagu tu pun tak..sehinggalah 1 hari tu,adalah seorang hamba ALLAH ni menyanyikan lagu tu utk aku..tapi aku tak la kata dia tujukan lagu tu utk aku,oleh kerana aku memaksa dia nyanyikan 1 lagu utk aku,dia pun nyanyi la dgn keadaan yg agak terpaksa pada mulanya..(maaf yer buat yg menyanyikan lagu tu utk saya,saya tak tau la awak terpaksa nyanyi ke tak lagu tu utk saya..) hee,dia pun nyanyi la 1 lagu yg aku sendiri pun tak pernah dengar..terdiam jugak la aku dibuatnya,selesai dia menyanyi..lantas aku tanyakan apa tajuk lagu tu,& baru la aku tau yg lagu tu bertajuk 'suka sama kamu'..haish,tajuk lagu jer pun..bukan kenyataan pun kan?? mula-mula aku rasa pelik dengar lagu tu,tapi bila dah selalu dengar..sempoi jugak lagu tu,pada korang yg tak pernah dengar tu..di alu-alukan utk mendengar,dengar la sekiranya sudi..kemudian tujukan pada seseorang yg korang suka,tak jadi masalahkan?? :) confirm,lagu tu buat korang tersenyum..

pada dia,terima kasih banyak-banyak..
sebab dah buat saya tersenyum & ketawa..
bila mendengar lagu tu.. :)
awak dah berjaya buat saya untuk..
mendengar lagu tu banyak kali..
THANK A LOT adik manis!
kerana ada disaat saya memerlukan..
seseorang utk mendengar & berbicara dgn saya..
hanya ALLAH sahaja yg mampu membalasnya..
AMINNNN.. :D

sampai sini jerla rasanya jari ini ingin menaip,jumpa lagi di entry yg akan datang..insyaALLAH,jaga diri bebaik yer semua..terima kasih sebab sudi baca entry yg tak seberapa ni,assalamualaikum.. :)

0 Ulasan:

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved