Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Selasa, 1 Januari 2013 | 1 Comment(s). Leave me one?

Hai korang semua! Selamat malam dan salam sejahtera..
Baiklah,aku taknak buang masa..seperti sedia maklum..
entry ni sememangnya untuk 'New Year GA' yg dianjurkan oleh Cik Akma..
sesiapa yg nak join sekali bolehlah klik disini --> "New Year GA by Cik Akma"
segala maklumat terperinci serta hadiah yg menarik ada di situ..
jangan malu-2,jangan segan-2..ayuh! join beramai-2.. :)

Kepada Cik Akma :
"Amat banyak-2 berterima kasih kerana..
sudi menjemput saya untuk menyertai 'New Year GA' ni.."
sebagai menuruti kehendak syarat..
mohon Cik Akma lihat gambar di bawah.. :)





Dan ini pula pendapat saya mengenai Akma Le'Shoppe :

Pertama kali saya membuka blog 'Akma Le'Shoppe ni..
saya mendapati blog ni 'cantik,warna pink,simple dan kemas'
maklumat yg diterangkan mengenai barang jualan agak terperinci..
cara-2 serta syarat-2 pembelian juga ada di side bar blog..
memudahkan pelanggan dgn adanya 'Order Form'..
siap ada kemudahan untuk menyemak 'Tracking No Parcel'..
pendek kata memang memudahkan pelanggan untuk membeli..
cuma saya ada sedikit pendapat untuk Cik Akma..
saya mendapati di order form,pelanggan hanya boleh..
bank in dgn menggunakan akaun CIMB bank sahaja..
apa kata Cik Akma tambah 1 lagi akaun bank yg lain..
sekurang-2nya ada 2 pilihan untuk pelanggan bank in duit..
mudah untuk pelanggan yg jauh dari bank CIMB seperti saya.. :)
hihi,dan saya tahu..akan datang pasti akan ada aneka barang yg lainkan?
Cik Akma boleh mempelbagaikan lagi barang yg ingin dijual..
maaf,andai kata saya melukakan hati Cik Akma..
saya hanya memberi pendapat yg ikhlas sahaja..
Akhir kata untuk Cik Akma,mudah2an bisnes yg awak ceburi maju hendaknya..
supaya ALLAH sentiasa murahkan rezeki awak,Amin Amin Amin.. :)

Di kesempatan ini aku ingin tag dua orang untuk turut sama join GA ni..
Dua orang yg dipilih ialah : Kak Zara & Syeefa Zamree :)
Warna tudung pilihan : Merah
Alhamdulillah,sampai sini sahaja entry untuk kali ini..
Jaga diri korang baik-2 ye,sayang korang! XOXO :*
Assalamualaikum WBT.. :)

1 Ulasan:

Blogger Naly berkata...

jom join banyak hadiah awesome http://aliyatralala.blogspot.com/2013/01/mega-exclusive-giveaway.html

Sabtu, Januari 12, 2013  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved