Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Selasa, 1 Januari 2013 | 2 Comment(s). Leave me one?
Hai semua,sekarang ni tepat jam 11.55 malam 31 Disember 2012..
lagi beberapa minit sahaja lagi dah nak masuk tahun baru..
tahun Dua Sifar Satu Tiga,so aku nak ucapkan selamat tinggal Dua Sifar Satu Dua..
sememangnya sekejap betul masa tu berlari dan Alhamdulillah..
kerana aku masih bernafas hingga ke saat ini dan aku tahu..
teramat yakin sekali! aku akan publish entry aku ni pada hari pertama tahun baru..
yea! tahun baru bersama azam yg baru.. azam baru?
azam yg lepas pun masih ada 30% yg belum aku kecapi..
In Shaa ALLAH,aku akan cuba untuk tunaikan pada tahun ni..
walau apa-2 pun,tahun Dua Sifar Satu Dua banyak meninggalkan aku kenangan..
tak lupa juga pengalaman yg lebih mematangkan aku..
Alhamdulillah,syukur..kerana aku masih bersama keluarga aku..
bersama ibu,ayah dan adik-2 yg amat aku sayangi..
aku mohon ya ALLAH,KAU panjangkan umur kedua ibu ayah serta adik-2ku..
KAU panjangkan juga umurku ya RABBI..
supaya aku masih berpeluang untuk bersama mereka di tahun Dua Sifar Satu Tiga ni..
aku akan terus cuba membahagiakan mereka..
kerana aku hanya mahu melihat senyuman mereka..
senyuman mereka yg dapat membahagiakan aku ketika ini..
Amin Amin Amin Amin Amin Ya Rabbal A`lamin.. :)

Di kesempatan ini juga aku ingin mengucapkan selamat tahun baru..
kepada semua yg sedang membaca entry aku ni..
semoga hidup korang semua lebih bermakna hendaknya..
tak lupa juga,kepada sesiapa yg mengenali aku..
aku mohon ampun dan maaf,andai kata aku ada..
menyakiti hati kalian,atau buat jiwa kalian terguris..
salah dan silap aku harap diampunkan..
yerla,mana la tau aku ada menyakiti hati korang tanpa aku sedari..
maaf ye korang! :) aku pun sentiasa maafkan korang even korang takda salah..
akhir kata dari aku,selamat menyambut tahun Dua Sifar Satu Tiga..
selamat malam dan have a nice dream! sayang korang! much love,XOXO.. :*
Assalamualaikum WBT.. :)

2 Ulasan:

Blogger Cik Zara berkata...

selamat tahu baru juga untuk awak..hehe.. all the best with the all wishlist.. :)

Selasa, Januari 01, 2013  
Blogger Eiyra Hisham berkata...

terima kasih kak zara! syg akak.. :*

Selasa, Januari 01, 2013  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved