Follow | Dashboard




Welcome!
Welcome to Eiyra Hisham's world!.
I don't like the rippers and copycats.
Your comment makes me happy ^^
bold italic strike underline em


Sila tinggalkan jejak anda di bahagian 'Taggie',supaya mudah untuk saya menjejak anda kembali. Terima Kasih! :)

Navigation
Affies
Taggie


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Sozai : Kawaii Box
Re-edit by : Eiyra Hisham
.Eiyra Hisham.

Khamis, 17 Januari 2013 | 10 Comment(s). Leave me one?
Hai semua! bersua lagi dalam entry kali ni.. entry kali ni ditujukan khas untuk..
KAK ZARA .. ye,Kak Zara lah! :) korang nak tahu kenapa? nak tahu tak?
hihi,Kak Zara ni pandai mengait.. crochet dia memang comel-2 semuanya!
jujur,memang comel.. teramatlah comel!!! aku suka sangat-2!
untuk pengetahuan korang semua,Kak Zara ni memang buat perniagaan crochet..
yg bestnya! perniagaannya secara on9.. HAHA,so orang yg jauh..
boleh je order kat Kak Zara,bila dah siap Kak Zara akan pos crochet tu..

Macam aku,crochet yg aku order dah siap dah pun..
selamat sampai tengahari semalam,sedangkan Kak Zara pos hari selasa..
penghantarannya mengambil masa 1 hari je untuk sampai ke tangan aku..
hihi,memang suka suka suka yg amat! *sambilbuatmukacomel*


Gambar tu sebagai bukti yg crochet tu dah sampai dengan selamatnya..
korang tentu nak tengok crochet tu kan? nak tengok tak? :)
hihi,kejap noh.. aku upload sat bagi korang semua tangok..




Haaa,korang semua dah tengokkan? crochet tu boleh dijadikan keychain..
kalau korang nak taruh tali warna hitam yg sangkut kat handphone tu pun boleh..
kasi tahu je design yg korang nak kat Kak Zara, In Shaa ALLAH Kak Zara boleh buat..
actually,ni hanya separuh crochet je.. yg lain aku dah kasi kat adik aku..
tak sempat nak capture tunjuk kat korang.. ada banyak lagi design lain..
kalau korang nak tengok,korang boleh jenguk blog ni --> Blog Kak Zara
korang semua dijemput tengok blog dia dengan kadar segera! hihi..
apa salahnya cuci-2 mata tengok crochet yg comel-2 tu..
ni pun ada lagi yg akan ditempah pada Kak Zara,so pada Kak Zara..
tunggu ye tempahan yg seterusnya nanti,hihi.. hope sangat...
Kak Zara tak busy sangat nanti,kalau tak kesian kat Kak Zara.. :)
apa-2 pun, Terima Kasih banyak-2 Kak Zara.. suka sangat-2 crochet tu..

Kepada korang yg teringin nak crochet tu,cepat-2lah order kat Kak Zara ok?
aku sudah,korang bila lagi? HAHA,sempat lagi aku promote ni.. :)
alololoo,takpa.. Kak Zara punya pasal,tak jadi hal la..
lagipun aku cukup berpuas hati dengan hasil kerja tangan dia..
hihi,ok la korang.. aku mintak izin undur diri dulu noh..
terima kasih kat korang jugak sebab sudi baca entry ni..
sayang korang! much love,XOXO.. :*
Assalamualaikum WBT.. :)

10 Ulasan:

Blogger Cik Zara berkata...

pongg! pongg! haha.. eiyra ni kuat promot malu akak..hehe..thanks ye eiyra.. Alhamdulillah, eiyra puas hati akak dah syukur sangat.. :)

Khamis, Januari 17, 2013  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

ehh,tak salahkan sy promote Kak Zara? tak salah pun kan kan kan?? hihi.. :)
Alhamdulillah,akak dah buat yg terbaik untuk sy.. :)

Khamis, Januari 17, 2013  
Blogger Cik Zara berkata...

hehe..xsalah pun akak lagi suka adalah..haha..poyo je..

Khamis, Januari 17, 2013  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

hihi,sy suke bila akak suke.. :) akak tgu tau,sy nak buat list nak order lagi ni.. :)

Jumaat, Januari 18, 2013  
Blogger iyka syafika berkata...

alahai..comeynye...

Jumaat, Januari 18, 2013  
Blogger Ummu Ahnaf Collection berkata...

memang comel dear.. :)

Jumaat, Januari 18, 2013  
Blogger Unknown berkata...

comel nye :)

Jumaat, Januari 18, 2013  
Blogger Cik Zara berkata...

haha..boleh2..disilakan.. :)

Jumaat, Januari 18, 2013  
Blogger fieda berkata...

wah..comel2..

Jumaat, Januari 18, 2013  
Blogger Unknown berkata...

comel dan kretip :)

Selasa, Januari 22, 2013  

Catat Ulasan


Older post / Newer Post

© 2011-2013 - ARiFiRA - All rights reserved